Gant: nowe salony w 2013 roku

Wnętrze salonu Gant

Wnętrze salonu Gant

Szwajcarscy właściciele marki Gant poszukują kolejnych centrów handlowych, w których mogliby otworzyć swoje polskie salony. Przedstawiciele firmy podkreślali jednak w rozmowie z redakcją Retailnet.pl, że rozważają tylko najbardziej ekskluzywne obiekty handlowe, w największych miastach Polski. Zależy im na tym, by Gant sąsiadował z butikami najlepszych światowych marek i projektantów. Kolejne otwarcia, trzymane są w ścisłej tajemnicy. Prawdopodobnie nie nastąpią one w 2012, a dopiero w 2013 roku. Preferowane lokale pod najem nie muszą być duże. Ostatnio otwarty lokal Gant w warszawskich Złotych Tarasach zajmuje 70 mkw. powierzchni. Pierwszy butik tej sieci jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Klif również w Warszawie. Został on otwarty w 2011 roku.

Gant to marka odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej. Na licencji marki są też projektowane zegarki, obuwie, okulary, perfumy, a także luksusowe akcesoria mieszkaniowe Gant Home.

Bernard Gant rozpoczął w USA produkcję koszul męskich w 1927 roku. W 1949 rodzina Gantów otworzyła pierwszy sklep pod nazwą Gant. W  1985 prawa licencyjne do reprezentowania całej marki w Europie nabyli szwedzcy inwestorzy. W 1989 został otwarty pierwszy sklep firmy w Sztokholmie.

W roku 2008 firma została kupiona przez prywatną spółkę szwajcarską Maus Frères, która jest jej właścicielem do dnia dzisiejszego. Gant aktualnie działa w ponad 60 krajach za pośrednictwem ponad 600 sklepów Gant i dużej liczby wybranych sklepów innych sieci. W roku 2002 spółka zadebiutowała na rynku rosyjskim. Następnie weszła na rynki Japonii i Chin w latach 2004 i 2005. W roku 2006 spółka Gant rozpoczęła sprzedaż w Indii, Południowej Korei, Kanadzie, Tajlandii i Brazylii. Na rynki Hongkongu, Malezji i Izraela spółka Gant weszła w roku 2007.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016