Mafripel: 40 salonów fryzjerskich Marco Aldany do 2014 roku

Galeria Rydułtowy

Galeria Rydułtowy

W maju 2011 roku otwarte zostały dwa pierwsze salony Marco Aldany w Polsce – jeden w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy oraz  drugi przy ulicy Marszałkowskiej. W czerwcu 2012 roku w warszawskim Centrum Handlowym Blue City zostanie otwarty kolejny salon sieci. Marką w Polsce zarządza Mafripel sp. z o.o.  Do końca 2014 roku sieć chce otwarzyć w Polsce jeszcze 40 salonów. 

Marco Aldany jest największą siecią salonów fryzjersko-kosmetycznych w Hiszpanii. Marka powstała w 1997 roku jako firma rodzinna. Sama nazwa pochodzi od imion braci założycieli: jest Marcos, Alejdandro i Daniel.  Mała z początku firma dynamicznie poszerzyła swoją działalność i po kilku latach stała się liderem w sektorze usług fryzjerskich w Hiszpanii. Dziś firma zatrudnia ponad 4000 stylistów, a każdego roku jej salony odwiedza ponad 6,5 milionów klientów. W Hiszpanii Marco Aldany posiada też akademie stylizacji.

Na świecie istnieje ponad 400 firmowych salonów. Marco Aldany otwiera salony własne oraz franczyzowe. Inwestycja w salon fryzjerski wiąże się z opłatą związaną z wejściem do sieci oraz miesięcznymi opłatami franczyzowymi. Przewidywana suma inwestycji to 250 tysięcy złotych. Miesięczna opłata wynosi 2 tysiące złotych. Salon, który będzie otwarty w CH Blue City należy do marki.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016