LPP: House otwiera coraz więcej salonów za granicą

Rage Age by Czapula nowym najemcą Silesia City Center

Rage Age by Czapula nowym najemcą Silesia City Center

Obecnie pod marką House należącą do największej polskiej grupy odzieżowej LPP Sa działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Brand, poza granicami kraju dostępny jest w Niemczech, Rosji, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, na Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii. W 2011 roku w Polsce otwarto 36, a za granicą 13 salonów marki. W roku 2012 w kraju rozpoczęło działalność 6 sklepów i aż 22 oddziały za granicą.

House to marka kierowana do szerokiego grona młodych osób. W kolekcjach znajdują się licencjonowane linie limitowane z postaciami znanymi z kultowych filmów i kreskówek. Oferta marki podzielona została na cztery linie – dwie damskie i dwie męskie.

Do kolekcji damskich należy linia Scarlet przeznaczona dla dziewczyn lubiących eksperymentować i bawić się modą. Charakteryzuje się ona nowoczesnym, lekko sportowym stylem z odważnymi, dużymi nadrukami. Z kolei linia Streetwise przeznaczona jest dla dziewczyn zorientowanych w trendach światowej mody. Na modelach widać wyraźne inspiracje z pokazów pret-a-porter.

W kolekcji męskiej można wyróżnić linię Clubbing Boy skierowaną dla chłopaków lubiących zwracać na siebie uwagę, poszukujących w ubraniach i akcesoriach nowych form, kolorów i nadruków. Drugą linią męską jest Urban College charakteryzująca się stylem miejskim połączonym z elementami klasycznymi. Wszystkie linie uzupełnione są przez charakterystyczne dla marki dodatki i akcesoria.

Średnia powierzchnia salonów marki House to ok. 200 mkw. Marka skupia się na lokalizacjach w centrach handlowych. LPP S.A. otwiera własne sklepy brandu, ale umożliwia także współpracę na zasadach franchisingu.

W ramach tego typu umowy o współpracy firma zapewnia pakiet franczyzowy, zawierający kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez firmę. W skład standardowego pakietu wchodzą: znak handlowy, know-how, podręcznik operacyjny – dokument szczegółowo opisujący zasady prowadzenia franczyzy w LPP oraz wsparcie ze strony firmy. Wsparcie to opiera się m.in. na pomocy w wyborze lokalizacji, pomocy w zakresie rekrutacji personelu czy udostępnieniu technik marketingowych, kampanii reklamowych i Public Relations. Firma LPP umożliwia otwarcie oddziałów franczyzowych w wybranych miastach powyżej 20-50 tys. mieszkańców.

Produkty House można też zamówić za pośrednictwem sklepu internetowego.
 

 

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska