CH Galaxy: sukces galerii na facebooku

Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group

Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group

Centrum Handlowe Galaxy zdobyło ponad 34 tys. sympatyków na portalu społecznościowym Facebook. Jest to najlepszy wynik w Polsce wśród galerii handlowych. Na kolejnych pozycjach znalazły się Stary Browar z Poznania z wynikiem bliskim 32 tys. oraz warszawskie Złote Tarasy z liczbą 26,5 tys. fanów.

– Obecność Galaxy w tak doborowym towarzystwie jak Stary Browar i Złote Tarasy bardzo nas cieszy. Zainteresowanie Galaxy potwierdza, że wokół centrum udało nam się zgromadzić silną społeczność, która jest bardzo mocno zaangażowana w dialog z marką. Cieszymy się, że tym razem Szczecin wygrywa z Poznaniem i Warszawą, to sukces szczecinian – mówi Czesław Jasiewicz dyrektor CH Galaxy.

Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy jest największym tego typu obiektem w Szczecinie. Facebook jest traktowany przez dyrekcję galerii handlowej jako ważny kanał komunikacji z obecnymi klientami.

– Oczywiście ta platforma ma swoje ograniczenia, jednak popularność aplikacji, w której użytkownicy mają możliwość zadania pytań na każdy temat dowodzi, że serwis ten nie musi służyć tylko zabawie i organizowaniu konkursów. Staramy się na przykład, by komunikacja dotycząca spraw ważnych dla Szczecina była stale obecna na naszym profilu – podkreśla Czesław Jasiewicz dyrektor centrum handlowego. – To, że polubiło nas tak dużo fanów, to dla nas ogromne wyróżnienie, które mobilizuje nas do tego, by przygotowywać naszym klientom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę.

Galeria handlowa Galaxy zlokalizowana u zbiegu al. Wyzwolenia i ul. Malczewskiego w Szczecinie funkcjonuje od 2003 roku. W obiekcie znajduje się 170 sklepów różnych branż oraz hipermarket Real. Na pięciu poziomach parkingu znajduje się ok. 1300 miejsc parkingowych. Parking podziemny na ok. 600 samochodów znajduje się pod budynkiem centrum.
 

Reklama

Galeria Jurajska