Etos SA: nowy koncept multibrandowy Diverse

Wizualizacja rozbudowanej Galerii Olimp w Lublinie

Wizualizacja rozbudowanej Galerii Olimp w Lublinie

Zarząd spółki Etos SA, właściciel marki Diverse, realizuje plan otwarć przewidzianych na ten rok. Spółka zamierza uruchomić do końca roku jeszcze kilkanaście nowych placówek. Kilka z nich już działa, m.in. uruchomiony w lutym w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim, w marcu w Galerii Świdnickiej w Świdnicy oraz w CH Alfa w Grudziądzu.

Na 16 maja spółka zaplanowała prezentację swojego najnowszego konceptu salonów. Multibrandowy lokal o powierzchni ok. 560 mkw. zostanie otwarty 16 maja br. w poznańskim wielofunkcyjnym centrum Stary Browar.

Diverse Multibrand Store w Starym Browarze wyróżnia się tym, że marki należące do spółki Etos SA (Diverse, CLTN oraz Iridium) zajmują w nim ok. 50 proc. powierzchni sprzedaży. Pozostałą część oferty sklepu stanowią produkty takich marek jak: Pepe Jeans, New Zealand Auckland, Alcott, czy Brodway itp.

Nowa koncepcja Diverse Multibrand Store, to lokale o powierzchni od 500 do 700 mkw. Projekt będzie wdrażany w największych miastach w Polsce, w największych galeriach i centrach handlowych zarówno tych istniejących jak i planowanych.

Diverse to marka odzieżowa, która powstała w 1993 roku. Oferta sieci Etos SA obejmuje oprócz marki Diverse, także CLTN oraz Iridium. Każda z marek dedykowana jest odrębnym grupom klientów.
 

Reklama

Galeria Jurajska