Duka: wzrost sprzedaży e-sklepu z artykułami kuchennymi

Wizualziacja outletu Factory Warszawa Annopol

Wizualziacja outletu Factory Warszawa Annopol

Sieć sklepów Duka, która oferuje artykuły kuchenne jesienią 2012 uruchomi zmodernizowaną stronę internetową e-sklepu. – Sklep online działa od przeszło dwóch lat i jest bardzo dobrym kanałem dystrybucji artykułów marki. Zainteresowanie klientów zakupami w tej formie stale rośnie, a to przekłada się na wzrost sprzedaży. Odnotowaliśmy nawet 2 cyfrowy wzrost wskaźnika sprzedaży – powiedziała redakcji Retailnet.pl Teresa Szynkiewicz, country manager Duka Polska.

Zamówione w sklepie internetowym towary dostarczane są wyłącznie na terenie Polski. Warunkiem realizacji dostawy jest dokonanie zamówienia poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Towar można otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub odebrać w wybranym salonie Duka. Towar jest dostarczony w ciągu: 2 dni roboczych – do salonu Duka i  ok. 2 -3 dni roboczych pod adres klienta. Za zamówiony artykuł można zapłacić osobiście gotówką, kartą lub kartą upominkową podczas odbioru w salonie.

Sieć marki Duka składa się aktualnie z 30 salonów w Polsce oraz sklepu internetowego. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 200 mkw. Spółka Duka należy do szwedzkiego koncernu Bergendahl Group AB. Oferta Duka składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016