Michał Grom, Grupa EM&F: rozwijamy tradycyjny handel w salonach oraz kanał e-commerce

Magnolia Park we Wrocławiu

Magnolia Park we Wrocławiu

– Polski rynek e-commerce w branży zabawek jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Według jednego z raportów eksperckich  ponad 12 proc. sklepów internetowych stanowią sklepy kategorii „dziecko”. W Polsce w tej kategorii nie ma obecnie silnych marek, dlatego konkurujemy ze sklepami, których oferta jest uboższa i mniej kompleksowa niż smyk.com. Spodziewamy się, że
z czasem swoją internetową ofertę udostępnią polskim klientom międzynarodowi gracze – mówi Michał Grom, dyrektor ds. e-commerce Grupy EM&F, prezes spółki E-commerce Services.

– Smyk.com, należący do spółki E-commerce, to sklep internetowy i ekspert w zakresie produktów dla dzieci w wieku 0-15. W asortymencie smyk.com znajdują się produkty cenionych marek własnych Smyka – Cool Club i Smiki oraz szeroka oferta produktów uznanych marek (Lego, Mattel, Hasbro, Disney, Fisher Price etc.). Sklep online pozwala nam dotrzeć do całkiem nowej grupy klientów  z informacją o ofercie, promocjach i nowościach.

– Marka Smyk istnieje na polskim rynku od 35 lat i cieszy się bardzo dużą popularnością oraz zaufaniem wśród kolejnych pokoleń rodziców. Wprowadzenie jej do internetu było dla naszych klientów naturalnym procesem. Praktyka w branży detalicznej na świecie jednoznacznie wskazuje, że najefektywniejszymi graczami rynkowymi, najlepiej odpowiadającymi na potrzeby konsumentów są dystrybutorzy multikanałowi – czyli takie firmy, które posiadają dobrze rozwinięte oba kanały dystrybucji, tj. tradycyjny handel w salonach oraz kanał e-commerce.

– Sklep internetowy smyk.com w obecnej odsłonie został uruchomiony w listopadzie 2011 roku przez spółkę Grupy EM&F – E-commerce Services, która wcześniej wprowadziła na rynek sklep internetowy empik.com. Sklep smyk.com jest w strukturze grupy EM&F przedsięwzięciem niezależnym od Grupy Smyk. Operacjami sklepu internetowego zarządza spółka E-Commerce Services.

E-commerce Services jest liderem w obszarze e-commerce w Polsce, częścią Grupy EMF odpowiedzialną za rozwój biznesu internetowego. W ramach swojej działalności rozwija z sukcesem przedsięwzięcia internetowe Empik.com, Smyk.com i EmpikFoto.pl oraz zajmuje się uruchamianiem kolejnych projektów e-commerce.

 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016