Wizualizacja galerii Odrzańskie Ogrody

W I kwartale 2012 r. Grupa Kapitałowa NG2 zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 38,8 proc. w stosunku do I kwartału 2011 r. Zarząd spółki poinformował o wzroście zysku netto do 2,6 mln zł przy 6 mln zł straty w I kwartale 2011 r.

W planach spółki jest umacnianie wizerunku i dalszy rozwój sieci salonów firmowych. Piotr Nowjalis, wiceprezes NG2 SA zapowiada, że 2012 roku spółka planuje otworzyć co najmniej 70 sklepów pod marką CCC, w tym ponad 50 w Polsce, a po około 10 w Czechach i na Słowacji.

Na dzień 31 marca 2012 roku pod markami należącymi do NG2 SA działało 705 sklepów, w tym: 301 salonów firmowych CCC w Polsce (274 rok wcześniej), 36 butików Quazi (48 w marcu 2011), 198 sklepów własnych Boti (220  na 31.03.2011), a także 54 salony firmowe CCC w Republice Czeskiej i 1 salon firmowy CCC na  Słowacji. Ponadto działało 115 (120- rok wcześniej) sklepów sieci franczyzowej – w tym 60 sklepów Boti i  49 salonów CCC w Polsce, 5 salonów CCC w Rosji oraz 1 salon CCC na Łotwie.

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła w pierwszym kwartale 2012 roku o 9,44 proc. i wynosi 154,2 tys. mkw. (w tym 136,4 tys. mkw w Polsce) w porównaniu ze 140,9 tys. mkw. na 31.03.2011 (w tym 126,6 tys. mkw. w Polsce).

Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych wzrosła o 8,06 proc. i wynosi 22,8 tys. mkw. (w tym 20,4 tys. mkw. w Polsce) w stosunku do 21,1 tys. mkw. w analogicznym okresie roku ubiegłego  (w tym 20,7 tys. mkw. w Polsce).

 

NG2 SA zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. Do spółki należy 67 marek towarowych. Wśród nich najbardziej znana jest marka Lasocki.