House, jedna z marek Grupy LPP

Zarząd LPP poinformował, że w 2012 roku powierzchnia salonów  należących do spółki powiększy się o około 25 proc. czyli o 85 tys. metrów kwadratowych. Firma zapowiada, że równie szybko jej sieć sprzedaży będzie się rozwijać także w 2013 roku.

Jak podkreśla Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, jest możliwe przekroczenie przez spółkę na koniec 2012 roku poziomu 300 mln zł zysku netto.

– Szacowana wartość nakładów na rozwój sieci sklepów w 2012 roku wyniesie 180 mln zł– zapowiada Pachla. Podkreśla, że spółka cały czas poszukuje nowych miejsc w których warto otworzyć salony sprzedaży, wiec rozwój sieci może być większy od planowanego w tej chwili. Jeżeli LPP pozyska nowe placówki dla swoich sklepów, sieć sprzedaży spółki, jeszcze w tym roku może sie zwiększyć  nawet o  100 tys. mkw.

Spółka planuje rozwój sieci nie tylko w Polsce, ale także na rynkach wschodnich, przede wszystkim w Rosji i na Ukrainie. Przypomnijmy,  powierzchnia sieci sklepów należących do firmy wzrosła w I kwartale o 10,7 tys. mkw. Na koniec pierwszego kwartału 2012 roku,  LPP dysponowała 918 sklepami o łącznej powierzchni 354,2 tys. mkw.