Duka: rośnie sprzedaż w sklepie internetowym

Sklep Duka

Sklep Duka

Duka Polska, właściciel sieci salonów ze sprzętem kuchennym, podsumowując działalność swego sklepu internetowego podkreśla, że w porównaniu z poprzednim rokiem odnotował on  wzrost sprzedaży oraz większą odwiedzalność. 

Jak mówi  Teresa Szynkiewicz, country manager Duka Polska sp. z o.o. wysokość sprzedaży w sklepie internetowym jest już porównywalna do wyników mniejszych salonów stacjonarnych.

-Celem stworzenia e-sklepu nie było tylko rozszerzenie dystrybucji. Sklep jest dla nas także platformą komunikacji z klientami. Dzięki niemu możemy zaprezentować nasz asortyment. Dlatego ten kanał dystrybucji cieszy się dużą popularnością wśród osób, które są stałymi klientami sklepów stacjonarnych. Pozwala im na zapoznanie się z produktami, nowościami i cenami jeszcze przed wizytą w salonie- mówi Teresa Szynkiewicz.

– W e-sklepie klient ma możliwość wygodnej i szybkiej dostawy kurierskiej lub może odebrać zamówienie w sklepach stacjonarnych. Odbiór własny jest dużą korzyścią dla klienta, który często chce upewnić się i obejrzeć produkt zanim podejmie finalną decyzję zakupową, jednocześnie oszczędza na opłacie za transport przesyłki. Wysyłka kurierska jest udogodnieniem dla zabieganych osób, które nie mają czasu na wizytę w galerii handlowej lub które nie znalazły salonu Duka w swojej miejscowości.

– W najbliższych miesiącach planujemy nową odsłonę sklepu internetowego. Zmienimy layout zgodnie z nową koncepcją Kitchen Life oraz poprawimy funkcjonalność strony. Strona połączona z e-sklepem będzie bardziej inspirującą i łatwiejsza w nawigacji. Wraz z odświeżeniem sklepu i strony www planowany jest wzrost sprzedaży i popularności strony.

Sieć salonów marki Duka składa się z 30 salonów w Polsce oraz sklepu internetowego. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 200 mkw. Spółka Duka należy do szwedzkiego koncernu Bergendahl Group AB. Oferta Duka składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.

Duka intensywnie zmienia wygląd sklepów dostosowując je do nowego konceptu Kitchen Life. Do czerwca 2012 łącznie będzie przebudowanych 9 sklepów, a do końca I półrocza 2013 powstanie 6 kolejnych salonów w nowym formacie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016