Rank Progress: otwarcie Bramy Pomorza w IV kwartale 2013

Wizualizacja galerii Brama Pomorza

Wizualizacja galerii Brama Pomorza

Rank Progress SA, inwestor regionalnego centrum handlowego Brama Pomorza w Chojnicach, jest w trakcie projektowania inwestycji. -Zgodnie z przyjętym harmonogramem, otwarcie obiektu w Chojnicach planowane jest na ostatni kwartał 2013 – informuje Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.

Obecnie trwają prace przygotowawcze związane z planowanym rozpoczęciem robót budowlanych. Obejmują one między innymi przełożenie sieci energetycznych oraz wymianę słupów energetycznych. Opracowana jest już koncepcja układu drogowego wokół obiektu. Została ona uzgodniona z zarządcami dróg: Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Administracji w Gdańsku, Zarządem Dróg Wojewódzkich i Zarządem Dróg Powiatowych. Dojazd do centrum będzie odbywał się przez dwupasmowe rondo.

W pierwszym etapie inwestycji – zgodnie z podpisanymi umowami – planowana jest realizacja największego w regionie marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej. Drugi etap zakłada budowę retail parku.

-Proces komercjalizacji Bramy Pomorza już trwa i przebiega bardzo pomyślnie – obiekt cieszy się dużym zainteresowaniem potencjalnych najemców i podpisujemy kolejne umowy. Mamy nadzieję, że klienci centrum będą zadowoleni z przygotowywanej dla nich oferty handlowej – mówi Piotr Kowalski, Dyrektor Działu Komercjalizacji Rank Progress SA.

Całkowita powierzchnia Bramy Pomorza wyniesie około 40 tys. mkw. Znajdzie się w niej również parking na 1300 miejsc.

-Rozważamy także budowę kina w pierwszym lub drugim etapie realizacji tej inwestycji. Wielkość multipleksu Cinema3D uzależniona jest od końcowych rozmów, jakie prowadzimy z operatorem spożywczym. Po podpisaniu ostatecznej umowy w sprawie powierzchni hipermarketu spożywczego będziemy wiedzieć, jaką powierzchnię możemy zarezerwować dla kina – informuje Jan Mroczka, Prezes Zarządu Rank Progress SA.

 -Nie ukrywam- podkreśla prezes Mroczka-  że mamy wobec regionalnego centrum w Chojnicach bardzo szerokie plany. Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie ze strony najemców i przeprowadzone przez nas analizy rynku, jestem przekonany, że chojnicka Brama Pomorza powtórzy sukces sprzedanej przez nas Galerii Twierdza w Kłodzku. Przypomnę, że wybudowany przez nas w dwóch etapach, w 30-tysięcznym mieście obiekt stał się największym centrum handlowym w regionie. Galeria przyniosła tak dobre rezultaty dzięki przeprowadzonej przez nas dogłębnej analizie rynku oraz dopasowaniu oferty do potrzeb regionu i jego mieszkańców. W pierwszym etapie oddaliśmy do użytku market budowlany oraz galerię handlową z supermarketem spożywczym, natomiast w drugim – park handlowy z kinem Cinema3D oraz restauracje typu Drive. Projekt w Chojnicach ma ogromny potencjał, tak aby z nawiązką powtórzyć nasze osiągnięcia w Kłodzku – podkreśla Jan Mroczka.

 

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016