Katarzyna Kamińska-Nobis, MIG: rozwój nowego konceptu Sizeer Premium

Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Dep. Administracji i Najmu MIG

Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Dep. Administracji i Najmu MIG

Obecnie w ramach marki Sizeer działa 60 salonów w całej Polsce. W ramach sieci funkcjonują  3 salony w koncepcie Premium. Salony działają w Galerii Krakowskiej w Krakowie (111 mkw.), Silesia City Center w Katowicach (135 mkw.) i kompleksie Manufaktura w Łodzi (205 mkw.). Łącznie, salony opracowane w nowej aranżacji, zajmują ponad 450 mkw.

Jak mówi mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group – właściciela marki Sizeer w roku 2012 spółka planuje otworzyć 3 nowe sklepy w wersji Premium w największych miastach w Polsce.

-Koncept rozwija się  dynamicznie i został entuzjastycznie przyjęty przez naszych klientów. Ponadto podjęliśmy decyzję dotyczącą zmiany wystroju sklepów już istniejących –  najlepsze lokalizacje będą przechodzić rebranding do wersji Premium.  Najlepsze  – pod kątem osiągania wyników sprzedaży oraz atrakcyjności galerii, w której się znajdują. Myślę, że ostatni rebranding Sizeer w Manufakturze czy Galerii Krakowskiej pokazał, że nasze sklepy są prawdziwą ozdobą i wizytówką każdego pasażu handlowego – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis.

W planach na rok 2013 jest otwarcie 5 sklepów w koncepcji Premium, ale, jak podkreślają właściciele sieci, liczba sklepów będzie uzależniona od faktycznej daty otwarcia kilku bardzo dużych i istotnych projektów deweloperskich jakie planowane są w największych miastach Polski.

Salony Sizeer Premium wyróżniają się nie tylko za sprawą estetyki, jakości wykończenia, oświetlenia i innych podobnych elementów. Witryny, co miesiąc prezentują inną kampanię. – Marcowa kampania multibrandowa  – Świeża Dostawa – spotkała się z entuzjazmem zarówno ze strony klientów jak i dyrekcji centrów handlowych. Na witrynach, pośród butów, znalazły  się owoce, skrzynki drewniane, kępki traw. To nowa jakość w dziedzinie prezentowania kampanii na witrynach. Dbamy, by było innowacyjnie i bardzo atrakcyjnie.  Jesteśmy przekonani, że właśnie za sprawą tej nowoczesności ściągamy do galerii handlowych zupełnie nowych klientów, którzy szukają czegoś więcej, niż tylko produktów znanych marek – dodaje Kamińska-Nobis.

Pomysł na koncept Premium narodził się pod koniec 2010 roku. Za jego stworzenie i realizację odpowiedzialny jest zespół pracowników MIG. Autorem konceptu jest projektant wnętrz Marcin Mroczkowski, za realizację pomysłu i wdrażanie w konkretnych sklepach  jest odpowiedzialny Działu Techniczny MIG, którym kieruje Krzysztof Kłósek. Przy otwarciach pracują też specjaliści MIG ds. VM pod przywództwem Marty Szymonik oraz Departament Marketingu z Katarzyną Zimą-Bodziony na czele.

MIG (Marketing Investment Group) działa na rynku od 1989 roku. Od samego początku firma była związana ze sprzedażą markowych produktów sportowych. W 1992 roku powstała spółka ZG PLUS Sc., która zajmowała się sprzedażą w Polsce marek: Activ, Kelme, Head, Lotto. Wkrótce ZG PLUS został wyłącznym dystrybutorem marek Puma i Fila w Polsce południowowschodniej. W 1996 roku firma zdecydowała się na samodzielny import i rozszerzyła ofertę o kolejne marki, zostając wyłącznym dystrybutorem produktów Blackstone oraz Skechers w Polsce. W 1998 roku udziałowcy zakładają spółkę Marketing Investment Group sp. z o.o. Firma podpisuje umowę master franczyzową z międzynarodową siecią sklepów sportowych – The Athlete’s Foot. W 2002 Grupa MIG dysponuje już siecią kilkudziesięciu butików w największych miastach Polski. Za pośrednictwem Grupy MIG na polski rynek trafiają kolejne światowe marki takie jak : Timberland, Lacoste Footwear, Bench, Umbro, Mizuno. W 2008 roku następuje rebranding sklepów The Athlete’s Foot na Sizeer przy równoczesnym sprofilowaniu sklepów na rynek sport-lifestyle. Obecnie grupa MIG prowadzi ok 130 sklepów w konceptach : Sizeer, 50 Style, Timberland, Umbro, Symbiosis, Lacoste/Bench.  W XXI wieku MIG to również prężnie rozwijający się kanał sprzedaży e-commerce, poprzez e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl, GaleriaMarek.pl.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016