Sklep sieci Textilmarket należący do Redan SA

Redan SA szacuje, że skonsolidowane przychody grupy ze sprzedaży w kwietniu 2012 roku wyniosły blisko 39 mln zł i były o 10 proc. wyższe niż osiągnięte tym samym okresie poprzedniego roku. Szacunkowa wartość skonsolidowanej marży handlowej w kwietniu 2012 roku przekroczyła 48 proc. i była zbliżona do marży zrealizowanej rok wcześniej.

Przez cztery pierwsze miesiące 2012 roku, sprzedaż Grupy Redan wyniosła ponad 125 mln zł i była o 12 proc. wyższa niż w roku 2011. Natomiast marża w tym okresie była na poziomie 46 proc.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży w kwietniu wyniósł ponad 20 mln zł, co oznacza wzrost o 16 proc. Natomiast za cztery miesiące 2012 roku wartość sprzedaży przekroczyła 63 mln zł, co oznacza wzrost o 17 proc.  Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 262 sklepów własnych o łącznej powierzchni 57,9 tys. mkw. Oznacza to 26 proc. przyrost powierzchni handlowej w ciagu  roku.

Wartość sprzedaży  Grupy Redan na rynku mody sięgnęła w kwietniu 19 mln zł – co oznacza  4 proc. wzrost, zaś przez cztery pierwsze miesiące 2012 roku przekroczyła 61 mln zł. Tu wzrost był 7 proc. W sieci marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia funkcjonowało 221 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,3 tys. mkw, co oznacza wzrost o 22 proc. w porównaniu do analogicznego okresy roku ubiegłego.

Redan SA powstał w 1995 roku, a od 2003 roku akcje spółki sa notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na koniec kwietnia 2012 roku sieć sprzedaży Grupy Redan, liczyła 483 sklepy, a łączna powierzchnia wszystkich sklepów przekraczała 92,2 tys. mkw. powierzchni.