Notos Polska: marka Lacoste tylko w dużych centrach handlowych

Salon marki Lacoste

Salon marki Lacoste

Notos Polska sp. z o.o., która jest jedynym dystrybutorem odzieży oraz akcesoriów marki Lacoste w Polsce, ma w planach otwarcie kolejnych salonów z odzieżą marki, ale najwcześniej w 2013 roku. Spółce zależy by kolejne sklepy marki Lacoste powstawały wyłącznie w najbardziej prestiżowych galeriach w największych miastach. Jak podkreśla, salony sieci mają sąsiadować z równie prestiżowymi najemcami.

Notos Polska w pierwszej kolejności chce otworzyć nowe salony w warszawskich Złotych Tarasach oraz szczecińskiej Galerii Kaskada. Zakłada też możliwość współpracy na zasadach franczyzy. Obecnie spółka posiada w Polsce 10 salonów własnych i dwa fraczyzowe.

Markę Lacoste założył w 1933 roku francuski tenisista Rene Lacoste. Podczas turnieju US Open w 1926 roku jako pierwszy tenisista założył koszulkę z krótkimi rękawami. Sportowiec o przydomku Aligator, postanowił wyhaftować wizerunek tego zwierzęcia na noszonych przez siebie koszulkach.
Po założeniu firmy Lacoste uruchomił masową produkcję koszulek z charakterystycznym logo. Tenisowa koszulka polo noszona na co dzień stanowiła rewolucję w modzie. Lacoste stopniowo poszerzyło swój asortyment o inne części garderoby, a także o obuwie, perfumy i galanterię skórzaną.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016