Lokal Burger King w centrum handlowym

Firma AmRest, do której należy sieć Burger King w Polsce planuje otwarcie kilku nowych restauracji w 2012 roku. Będą one powstawać głównie w centrach handlowych- deklarują przedstawiciele spółki. Celem spółki AmRest jest wzmocnienie obecności marki Burger King w największych aglomeracjach Polski.

Zdecydowana większość wszystkich restauracji Burger King znajduje się w dużych centrach handlowych, w strefach food court. W 2011 roku Burger King otworzył 10 restauracji w Polsce w: Agora Bytom, Bielany Wrocławskie, Galeria Słoneczna w Radomiu, Manufaktura w Łodzi, Silesia City Center w Katowicach, Chrząstów A2, Kaskada w Szczecinie, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Zodiak w Warszawie i Marki M1.

Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi. Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12 300 restauracji w ponad 78 krajach na całym świecie. W Polsce marka jest obecna od 2007 roku i należy do koncernu AmRest. 27 restauracji tej sieci zlokalizowanych jest w 17 miastach, m.in. w: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie.

W portfolio marek AmRest sp. z o.o. znajdują się także: Pizza Hut, Burger King, Starbucks, Applebee’s i La Tagliatella.