Gino Rossi: poprawa wyników finansowych w I kwartale 2012

Salon Lancerto

Salon Lancerto

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej Gino Rossi SA  w pierwszym kwartale 2012 roku sięgnęły blisko 49 mln zł., co stanowi 12,8 proc. wzrostu w porównaniu do analogicznego okresu 2011- informuje spółka w raporcie.

Zysk operacyjny spółki w I kwartale 2011 roku wyniósł 631 tys. zł wobec 203 tys. zł straty w 2011 roku. Natomiast skonsolidowany zysk netto w I kwartale 2012 roku  wyniósł 23 tys. zł i był wyższy w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy odnotowano stratę w wysokości prawie  300 tys. zł.

Wyniki potwierdzają słuszność przyjętej strategii sprzedażowej i są jej pierwszymi owocami. Spodziewamy sie dalszej kontynuacji pozytywnych efektów tej strategii, co w jeszcze większej mierze będzie można zaobserwować w trakcie sprzedaży kolekcji jesień-zima 2012 – ocenia zarząd spółki.

Gino Rossi zarządza portfelem marek na polskim rynku modowym m.in.: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje sie obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Spółka Gino Rossi powstała w 1992 roku jako przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Jednym spośród sześciu założycieli był pochodzący z Włoch fabrykant Gino Rossi. Od 2006 Gino Rossi SA notowana jest na GPW. Firma posiada własny zakład produkcyjny w Słupsku, gdzie znajduje się główna siedziba spółki. Należy też do niej zakład produkujący galanterię skórzaną w Elblągu.

W I kwartale 2012 roku spółka Gino Rossi nie otworzyła żadnego sklepu pod marką Gino Rossi, natomiast zamknęła 2 salony. Na 31 marca 2012 roku sieć sklepów Gino Rossi obejmowała 72 sklepy w kraju i za granicą, o łącznej powierzchni 6,616 tys. mkw. Natomiast spółka Simple w I kwartale 2012 roku nie zmieniła ilości sklepów pod marką Simple. Na koniec marca 2012 roku sieć obejmowała 49 salonów w kraju i za granicą, o łącznej powierzchni 4,375 tys. mkw. Srednia powierzchnia otwieranych sklepów Gino Rossi i Simple wynosi 100 mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska