Salon sieci Vistula

Vistula Group SA, właściciel takich marek jak Vistula, W. Kruk, Wólczanka i Deni Cler planuje w 2012 roku. otworzyć ok. 16 nowych salonów i stoisk o łącznej powierzchni ponad 1,5 tys. mkw. Na ekspansję spółka zaplanowała w tegorocznym budżecie 6 mln zł. Spółka zapowiada, że chce w ten sposób osiagnąć wzrost przychodów oraz zwiększyć efektywności sieci sprzedaży.

Ponadto Vistula Group SA planuje ponieść nakłady na inwestycje odtworzeniowe, głównie w kluczowych i najbardziej dochodowych lokalizacjach, zarówno w segmencie odzieżowym jak i jubilerskim. Założone w budżecie na 2012 r. nakłady na ten cel wynoszą 2 mln zł.

 Rozwój sieci sprzedaży będzie finansowany ze środków pochodzących z działalności operacyjnej. Jak poinformował zarząd spółki, w segmencie odzieżowym Grupa Kapitałowa skupiać się będzie na umacnianiu dotychczasowej pozycji marek Vistula, Wólczanka i Deni Cler.

Sieć należąca do Vistula Group SA aktualnie posiada 256 sklepów o łącznej powierzchni sprzedażowej liczącej 24 tys. mkw. W tym 70 sklepów to salony marki Vistula, 78 sklepów marki W.Kruk, 72 sklepy marki Wólczanka oraz 33 sklepy marki Deni Cler. W 2012 roku spółka otworzyła nowe salony m.in. w Galerii Malta w Poznaniu (czwarty salon w mieście) oraz w Galerii Korona w Kielcach (drugi salon w mieście).