Bomi: ponad 21 mln zł straty

Delikatesy Bomi

Delikatesy Bomi

Grupa Kapitałowa Bomi w I kwartale 2012 roku zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 320,5 mln zł. Były one o 13, 71 proc. niższe niż w  roku 2011. Spadek sprzedaży sieci delikatesów jest  spowodowany problemami z płynnością finansową, które utrudniają  utrzymanie właściwego zaopatrzenia  placówek handlowych oraz  części dystrybucyjnej- informuje spółka. W komunikacie wśród przyczyn słabych wyników wymieniono też zmniejszenie liczby sklepów sieci.

W rezultacie, w  I kwartale 2012 roku Bomi odnotowała stratę netto w wysokości 21,89 mln zł wobec 418 tys. zł zysku w I kwartale 2011 roku.

Grupa Bomi prowadzi znaną sieć sklepów delikatesowych i supermarketowych oraz jedną z największych niezależnych grup dystrybucyjnych w kraju (poprzez spółkę Rabat Service S.A.). Grupa Bomi jest również operatorem rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, liczącej na koniec września 2011 roku ponad 1300 placówek. Działalność detaliczna prowadzona jest pod markami – Bomi, Rast, Sieć 34, eLDe oraz Livio. Nowymi projektami Grupy są sprzedaż produktów pod marką własną oraz rozwój sprzedaży poprzez platformę internetową A.pl.

Bomi SA posiada 46 sklepów spożywczych na terenie całego kraju, zlokalizowanych zarówno w centrach handlowych jak i funkcjonujących samodzielnie.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska