Neinver: Factory Warszawa Annopol skomercjalizowana w 50 proc.

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Wmurowaniem kamienia węgielnego, rozpoczęto 16 maja 2012  budowę Factory Warszawa Annopol. Jest to najnowsza inwestycja Neinver Polska. Obiekt w warszawskiej Białołęce będzie pierwszym centrum outlet w prawobrzeżnej części stolicy i największym w regionie pod względem powierzchni handlowej.

Otwarcie tego stołecznego centrum wyprzedażowego zaplanowano na pierwszy kwartał 2013 roku. Klienci będą mieli do dyspozycji 800 miejsc parkingowych i 120 sklepów z ofertą produktów popularnych marek. Na działce pomiędzy ulicami Annopol, Toruńską i Białołęcką, powstanie centrum wyprzedażowe o powierzchni 19,7 tys. mkw. będące największym obiektem tego typu w Warszawie i na Mazowszu.

Obiekt zostanie wybudowany w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej. Trasę stanowiącą fragment drogi krajowej nr 8, będącą głównym łącznikiem stolicy
z podwarszawskimi miejscowościami Marki, Ząbki, Radzymin, Wołomin, pokonują codziennie  dziesiątki tysięcy osób. Po zakończeniu przebudowy tej kluczowej arterii, z centrum miasta będzie można dojechać samochodem w kilkanaście minut. Możliwy będzie również dogodny dojazd komunikacją miejską. Dzięki takiej lokalizacji Factory Warszawa Annopol stanie się miejscem zakupów dla ponad 3 mln mieszkańców wschodniej części miasta i przedmieść, a także mieszkańców całego regionu.

-Po dziesięciu latach od otwarcia pierwszego Factory w warszawskim Ursusie, wracamy do stolicy
z kolejną – jeszcze większą – inwestycją. Dekadę temu otwieraliśmy pierwsze centrum typu outlet
w Polsce, tworząc ten rynek od podstaw. Dziś umacniamy pozycję  Neinver jako lidera rynku, inwestując w piąte już centrum wyprzedażowe w kraju. Nowy obiekt powiększy nasze portfolio centrów Factory , działających obecnie w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie – mówi Barbara Topolska, Dyrektor Generalna  Neinver Polska.

Centrum wyprzedażowe Factory na Białołęce będzie charakteryzowało się nowoczesną i uniwersalną architekturą, przypominającą swoją formą tradycyjne galerie handlowe. Wnętrze budynku będzie połączeniem funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, na której klienci znajdą duże, przeszklone witryny, jasne, szerokie alejki oraz strefę odpoczynku wraz z ofertą gastronomiczną.

Factory Warszawa Annopol zostało już wynajęte w ponad 50 proc. Komercjalizację inwestycji prowadzi  Neinver Polska. Wśród najemców najnowszej inwestycji  Neinver Polska znaleźli się między innymi Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levis, Rey Jay, Cross, Big Star, Soda, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel.

Factory Warszawa Annopol jest pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który już w trakcie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM, potwierdzający, że budynek spełnia liczne wymogi dotyczące ekologii. Po oddaniu do użytku budynek zostanie poddany procedurze weryfikacyjnej,
aby uzyskać końcowy certyfikat BREEAM, zaświadczający, że inwestycja została zrealizowana zgodnie
z zasadami zrównoważonego budownictwa.

Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Generalnym wykonawcą inwestycji, wartej 35 mln euro, jest Budimex.

Po uruchomieniu Factory Warszawa Annopol, portfolio centrów wyprzedażowych Neinver Polska będzie liczyło już 5 obiektów Factory o łącznej powierzchni 84 000 m2. Pierwszym centrum outlet w Polsce było uruchomione w 2002 roku Factory Warszawa Ursus, kolejne powstały we Wrocławiu (2006) i Poznaniu (2007). Największym centrum outlet w Polsce (22 000 m2 powierzchni handlowej) jest działające od jesieni 2011 roku Factory Kraków.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016