Centro: systematyczny rozwój sieci sprzedaży

Salon Centro

Salon Centro

Międzynarodowa sieć salonów obuwniczych Centro, w maju 2012 roku otworzyła kolejne sklepy – w Galerii Korona w Kielcach oraz w  Dekadzie w Żyrardowie. Jak podkreślają jej właściciele, w niecałe pięć miesięcy Centro podwoiło liczbę swoich salonów sprzedaży w Polsce. 

Pod  koniec 2011 roku działało 10 sklepów sieci Centro. Obecnie jest ich 20. W czerwcu 2012 planowane jest otwarcie kolejnych 10 lokali. W perspektywie najbliższych 2-3 lat Centro chce mieć swoje sklepy we wszystkich miastach w Polsce, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

Centro to międzynarodowa sieć salonów z obuwiem i akcesoriami, w Polsce należąca do C-Trade. sp. z o.o. Marka na polskim rynku jest dostępna  od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają  powierzchnię od 300 do 700  mkw. Nad ich designem oraz wnętrzem pracowały  brytyjski FITCH, niemiecki Grushwitz oraz Direct Design. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok wybranego modelu.

Sieć Centro posiada na świecie 900 salonów sprzedaży. 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016