Focus Mall: dobre wyniki zielonogórskiej galerii w I kwartale 2012

Focus Mall Zielona Góra

Focus Mall Zielona Góra

W ciągu trzech miesięcy 2012 roku obroty w Focus Mall Zielona Góra były o ponad 16 procent wyższe niż na początku 2011 roku. Przybyło też kupujących- frekwencja w galerii wzrosła o ponad 6 proc. W mieście liczącym około 118 tys. mieszkańców, do galerii przychodziło  średnio 430 tys. osób miesięcznie. W 2011 roku obroty wzrosły o ponad 10,5 procent w stosunku do 2010 r., natomiast frekwencja podniosła się o 4 procenty.

– Na sukcesy Focus Mall Zielona Góra składa się kilka czynników- ocenia Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjna Alfa Asset Management, firmy zarządzającej m.in. siecią galerii Focus Mall w Polsce. -Galeria jest bardzo dobrze zlokalizowana, dosłownie 500 metrów od Starówki i popularnego deptaka. Została zrealizowana według przemyślanego projektu, jest nowoczesna i w pełni dostępna dla klientów. Posiada dobrze dobranych najemców. Na bieżąco monitorujemy potrzeby mieszkańców i staramy się sprowadzać do galerii atrakcyjne nowe marki – mówi Aleksandra Kuczyńska.

Focus Mall Zielona Góra zbudowany jest w ścisłym centrum miasta w postindustrialnym budynku fabryki Polska Wełna. Galeria liczy 48 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 29,1 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się na niej ponad 100 sklepów i punktów usługowych. W gronie najemców są m.in.:  supermarket Alma, sieci odzieżowe: H&M, C&A, Stradivarius, Reserved, KappAhl, Mohito, Big Star, Ravel, Reporter oraz  New Yorker, butiki takich marek  jak: Solar, Simple, Molton, Pierre Cardin, Giacomo Conti, Wittchen, Prima Moda i Ecco, sklepy z obuwiem: Parfois, CCC, Bata, Wojas oraz Deichmann, a takze Media Markt, Empik i wielosalowe kino Ciemna City. W centrum jest też muzeum, w którym prezentowana jest historia zakładów Polska Wełna. Obiekt został oddany do użytku 17 września 2008 roku. 

Właścielem sieci polskich galerii handlowych Focus Mall, do której należą obiekty w Bydgoszczy, Piotrkowie Trybunalskim, Rybniku i Zielonej Górze jest Aviva Investors.
 

Reklama

Galeria Jurajska