Factory Warszawa Annopol: prezentacja obiektu podczas Shopping Center Forum 2012

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Najnowsza inwestycja spółki Neinver Polska powstaje w warszawskiej Białołęce. Factory Warszawa Annopol będzie pierwszym centrum outlet w prawobrzeżnej części stolicy i największym w regionie pod względem powierzchni handlowej. W połowie maja 2012 roku oficjalnie rozpoczęto budowę obiektu.

Drugie w Warszawie centrum wyprzedażowym Factory zostanie oddane do użytku  w pierwszym kwartale 2013 roku. Obiekt powstanie na działce pomiędzy ulicami Annopol, Toruńską i Białołęcką. Będzie miał 19,7 tys. mkw.  powierzchni i będzie największym obiektem tego typu w Warszawie i na Mazowszu.  Klienci będą mieli do dyspozycji 800 miejsc parkingowych i 120 sklepów z ofertą produktów popularnych marek w cenach od 30 do 70 proc. niższych, niż w tradycyjnych centrach handlowych.

Factory Warszawa Annopol powstanie w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej. Trasę stanowiącą fragment drogi krajowej nr 8, będącą głównym łącznikiem stolicy z podwarszawskimi miejscowościami Marki, Ząbki, Radzymin, Wołomin, pokonują codziennie  dziesiątki tysięcy osób. Po zakończeniu przebudowy tej kluczowej arterii, z centrum miasta będzie można dojechać samochodem w kilkanaście minut. Możliwy będzie również dojazd komunikacją miejską. Jak podkreśla inwestor, to właśnie dzięki takiej lokalizacji Factory Warszawa Annopol stanie się miejscem zakupów dla ponad 3 mln mieszkańców wschodniej części miasta i przedmieść, a także mieszkańców całego regionu.

– Po dziesięciu latach od otwarcia pierwszego Factory w warszawskim Ursusie, wracamy do stolicy z kolejną – jeszcze większą – inwestycją. Dekadę temu otwieraliśmy pierwsze centrum typu outlet w Polsce, tworząc ten rynek od podstaw. Dziś umacniamy pozycję Neinver jako lidera rynku, inwestując w piąte już centrum wyprzedażowe w kraju. Nowy obiekt powiększy nasze portfolio centrów Factory, działających obecnie w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie – mówi Barbara Topolska, dyrektor generalna Neinver Polska.

Centrum wyprzedażowe Factory na Białołęce będzie charakteryzowało się nowoczesną i uniwersalną architekturą, przypominającą swoją formą tradycyjne galerie handlowe. Wnętrze budynku będzie połączeniem funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, na której klienci znajdą duże, przeszklone witryny, jasne, szerokie alejki oraz strefę odpoczynku wraz z ofertą gastronomiczną.

Obiekt został już wynajęty w ponad 50 proc. Komercjalizację inwestycji prowadzi Neinver Polska. Wśród najemców najnowszej inwestycji znaleźli się między innymi Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levis, Rey Jay, Cross, Big Star, Soda, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel.

Factory Warszawa Annopol jest pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który już w trakcie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM, potwierdzający, że budynek spełnia liczne wymogi dotyczące ekologii. Po oddaniu do użytku budynek zostanie poddany procedurze weryfikacyjnej, aby uzyskać końcowy certyfikat BREEAM, zaświadczający, że inwestycja została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Generalnym wykonawcą inwestycji, wartej 35 mln euro, jest Budimex.

Po uruchomieniu Factory Warszawa Annopol, portfolio centrów wyprzedażowych Neinver Polska będzie liczyło już 5 obiektów Factory o łącznej powierzchni 84 tys. mkw.

Neinver jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. Posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży nieruchomości, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech , we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.

Pod marką Factory,  Neinver  wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet  w Europie. W 2009 roku spółka skonsolidowała swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę The Style Outlets. Neinver zarządza IRUS European Retail Property Fund, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości.

W Polsce Neinver obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158 500 mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 tys. mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej.

Neinver Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów. Firma koncentruje się na podejmowaniu działań zmierzających do regularnego wzrostu wartości nieruchomości. Obecnie firma zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158, 5 tys. mkw. W portfolio firmy znajdują się centra outlet Factory zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, oraz parki handlowe Futura we Wrocławiu i Krakowie, oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.
 

Reklama

Galeria Jurajska