Fashion House Outlet Center Warszawa: prezentacja podczas Shopping Center Forum 2012

Fashion House Outlet Center Warszawa

Fashion House Outlet Center Warszawa

Fashion House Outlet Center Warszawa to obiekt, którego powierzchnia najmu wynosi 17 tys. mkw. , a powierzchnia całkowita 23 tys. mkw. Kompleks jest zlokalizowany w Piasecznie przy ulicy Energetycznej. Znajduje się w nim około 120 sklepów. Parking  może pomieścić 1200 aut.

Architektonicznie obiekt odwołuje się do  warszawskiego Starego Miasta. Pasaż to nie zwykła alejka centrum handlowego, a stylowe uliczki z oryginalnym oświetleniem, dużą ilością zieleni i zachęcających do krótkiego odpoczynku ławeczek.

W minionym roku obroty w Fashion House Outlet w Warszawie wzrosły średnio o 15 porc., a  footfall o 5 proc.  w porównaniu do roku 2010.  W 2011 roku do najemców Fashion House Outlet Warszawa dołączyły marki luksusowe nieobecne do tej pory w obiektach wyprzedażowych. Fashion House Warszawa, jako jedyny outlet w Polsce, może poszczycić  salonami Lila Store, Pinko,  Lacoste, Tru Trussardi oraz butikami ekskluzywnych marek  z grupy Max Mara: Coccinelle, Pollini, Marella.
W ubiegłym roku, w ramach rekomercjalizacji,  centra wzbogaciły się także o ofertę takich marek jak:  Marks & Spencer, Paris Women, Mountain Warehouse, Tommy Hilfiger, Caterina. Obecnie obiekt jest skomercjalizowany w 100 proc.

Wysokie wskaźniki obrotów oraz footfallu, zadowolenie najemców oraz popyt na nowoczesną powierzchnię handlową w outletach Fashion House Centres skłania ich właściciela – Fundusz Polonia Property Funds, do planów rozbudowy obiektów w Warszawie i Sosnowcu. – Stale rośnie zainteresowanie wynajmem lokali w Fashion House Centres, a wiele marek światowych myśląc o wejściu na polski rynek swoje pierwsze sklepy w naszym kraju  planuje otworzyć w naszych outletach. Ponadto, firmy, które jeszcze rok temu nawet nie rozważały obecności w centrach wyprzedażowych, dziś zabiegają o wynajęcie powierzchni w naszych obiektach – przyznaje Monika Idźkowska, Asset & Leasing Manager, Polonia Property Funds – Dodatkowa powierzchnia  pozwoli  naszym partnerom biznesowym na rozwinięcie sieci sprzedaży na  polskim rynku, a outletom Fashion House na poszerzenie oferty handlowej – dodaje M. Idźkowska.

Właścicielem  sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Polonia Property Fund II. Obecnie portfel nieruchomości liczy 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został  w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później  w Piasecznie koło Warszawy. Wszystkie obiekty  Fashion House położne są blisko centrum miasta i posiadają bardzo dobrą komunikację.

Generalnym wykonawcą jest  Warbud, architekt: Jan Demeyere. Obiektem zarządza Fashion House Polska sp. z o.o. Inwestorem jest Liebrecht & Wood.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016