Alshaya: American Eagle Outfitters – nowa marka na polskim rynku

W Polsce powstanie pierwszy salon American Eagle Outfitters

W Polsce powstanie pierwszy salon American Eagle Outfitters

W warszawskim Centrum Handlowym Arkadia zostanie otwarty pierwszy w Polsce salon  popularnej amerykańskiej marki odzieżowej American Eagle Outfitters. Markę należącą do firmy AEO Inc. na nasz rynek wprowadza spółka Alshaya Poland.  

American Eagle Outfitters jest amerykańską marką odzieżą, posiadającą w ofercie także dodatki. Firma została założona w 1977 przez braci Jerry’ego i Marka Silvermanów. Odzież marki skierowana jest do klientów w wieku 14-25 lat. W ofercie sklepów można znaleźć  m.in. jeansy, koszule, koszulki, odzież wierzchnią itp. Na świecie znajduje się ponad 900 salonów American Eagle Outfiters. Marka sprzedaje także swoje produkty za pośrednictwem strony internetowej. W marcu 2010 otwarto pierwszy sklep na Bliskim Wschodzie w Dubaju. Marka posiada także salon w Egipcie.

Grupa Alshaya to międzynarodowy partner franczyzowy m.in. takich marek jak Mothercare, Debenhams, Boots, Next, River Island, Topshop, The Body Shop. Grupa zatrudnia ponad 22 tys. pracowników w 2 tysiącach salonów. Salony pod jej zarządem znajdują się m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji Turcji, Maroku, Egipcie, a także na Bliskim Wschodzie. W Polsce poprzez Alshaya Poland sp. z o.o firma zarządza sieciami sklepów Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop, Topshop, M.A.C., a także Early Learning Centre. W ostatnim czasie Alshaya Poland zapowiedziała także otwarcie dwóch salonów sieci Victoria’s Secret.

Alshaya Poland sp. z o.o została zarejestrowana w warszawskim KRS w kwietniu 2006 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 33,29 mln zł. Właścicielem jest Rhino Investments Limited. Każdy z członków zarządu składającego się z osób o nazwisku Alshaya ma prawo do samodzielnego reprezentowania spółki.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016