TextilMarket: zmiana konceptu salonów

Salon TextilMarket

Salon TextilMarket

Od początku 2012 r. sieć TextilMarket została powiększona o 10 nowych sklepów. Do końca kwietnia otwarto cztery kolejne salony i obecnie w ramach sieci funkcjonują 262 sklepy , których powierzchnie handlowe w zależności od lokalizacji wynoszą od 160 do 420 mkw. Firma otwiera salony głównie w miastach do 50 tys. mieszkańców na terenie całego kraju. 24 maja 2012 roku firma TextilMarket planuje otworzyć kolejne dwa sklepy, w Katowicach oraz w Zabrzu. – Rozwój sieci sprzedaży części dyskontowej postępuje zgodnie z założoną strategią – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan SA. Ponadto od początku roku zmodernizowano 12 marketów.

Przygotowanie projektu zmian wizerunku salonów sieci TextilMarket nastąpiło wraz z otwarciem nowego sklepu w Brzegu pod koniec kwietnia 2012 roku. Zarząd spółki Adesso sp. z.o.o S.K.A, która należy do Redan SA i zarządza siecią TextilMarket, zamierza zmienić wystrój wszystkich sklepów.

W dyskontach TextilMarket pojawiły się już nowe oznaczenia poszczególnych sekcji w sklepie. Każdej z nich przypisany jest inny kolor, dzięki czemu klienci łatwiej mogą zlokalizować interesujące ich towary.

Redan SA zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz sprzedażą odzieży w sieci salonów zlokalizowanych głównie w centrach handlowych. Firma oprócz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket,  jest właścicielem marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016