Wnętrze salonu Militaria.pl w Starym Browarze w Poznaniu

26 maja 2012 roku w warszawskim Centrum Handlowym Blue City zostanie otwarty nowy salon należący do sieci Militaria.pl. Marka zajmuje się sprzedażą wiatrówek, akcesoriów strzeleckich oraz akcesoriów do samoobrony. Będzie to drugi salon pod szyldem Militaria.pl w galerii handlowej. Pierwszy został otwarty w Starym Browarze w Poznaniu. Sklep w warszawskiej galerii będzie zajmował 90 mkw. i znajdzie się na poziomie -1.

– W nowym punkcie klienci znajdą trzy tysiące produktów takich jak: wiatrówki, łuki, airsoft, paintball, lornetki, latarki i noże – mówi Pawel Juraszek, specjalista ds. marketingu marki Militaria.pl. – W sklepie będzie można znaleźć inspiracje na męskie prezenty. Z kolei ci, którzy cenią sobie pewność i bezpieczeństwo, odnajdą wiele przydatnych akcesoriów do samoobrony. Całość dopełni szeroka oferta odzieży technicznej, militarnej oraz akcesoriów turystycznych i survivalowych.

Osiem z dziewięciu dotychczas istniejących salonów marki znajduje się przy głównych ulicach największych polskich miast. Przedstawiciele firmy poinformowali redakcję Retailnet.pl., że kolejne sklepu maja być otwierane w centrach handlowych. Tam firma widzi  największy potencjał dla sprzedaży detalicznej.

Marka Militaria.pl należąca do firmy handlowej TM Tomasz Filipiak powstała w 1998 r. we Wrocławiu. Już na samym początku działalności stała się jednym z wiodących importerów oraz dystrybutorów produktów strzeleckich, militarnych, survivalowych, akcesoriów przeznaczonych do samoobrony i szeroko pojętego outdoor’u. Dziś jest liderem w branży na rynku polskim. Firma od 1998 roku prowadzi sklep internetowy oferujący wiatrówki  i akcesoria strzeleckie. W ofercie sklepu znajduje się ponad 2,5 tysiąca produktów. Firma posiada własny magazyn oraz serwis. Od 2005 roku Militaria.pl rozwija sieć własnych stacjonarnych salonów firmowych w całej Polsce.