Quality Missala: plany rozwoju sieci perfumerii

Witryna perfumerii Quality w CH Blue City

Witryna perfumerii Quality w CH Blue City

Pod koniec maja 2012 roku w warszawskim Centrum Handlowym Klif zostanie otwarta nowa perfumeria marki Quality. Sieć należąca do firmy Quality Missala sp.j., większość swoich sklepów posiada w centrach i domach handlowych.

Quality specjalizuje się w sprzedaży najbardziej ekskluzywnych i niszowych wyrobów międzynarodowych marek perfumiarskich. Posiada swoje salony własne w Warszawie oraz Wrocławiu i salony franczyzowe w Opolu, Toruniu i Poznaniu. Firma prowadzi też współpracę partnerską jako dystrybutor produktów luksusowych. W 2012 roku zostanie też otwarta perfumeria Quality Warszawa Bemowo, która aktualnie jest w przebudowie. Firma planuje otwarcia kolejnych własnych lokali, choć termin ich uruchomienia nie jest jeszcze ustalony. Produkty oferowane przez Quality można zakupić także za pośrednictwem strony internetowej.

– Perfumeria w Centrum Handlowym Klif w Warszawie zajmie 76 mkw. powierzchni – mówi Michał Missala z firmy Quality Missala. – Z okazji otwarcia,  będzie można kupić zapachy czterech nowych marek niszowy Olfactive Studio, MariaLux, Xerjoff i Biehl Parfumkunstwerke.

Pierwsza perfumeria Quality została założona przez Stanisławę Missala w 1991 roku. Perfumerie Quality wyróżnia kolekcja perfum niszowych,  w swojej ofercie ma wyroby drogie i luksusowe. Salony Quality sprzedaja perfumy marek tj.: Creed, Amouage, By Kilian, Clive Christian, Maison Francis Kurkdijan, Puredistance, Menard i wielu innych.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska