Yogen Fruz

Firma Yogen Fruz  pochodzi z Kanady i działa od 25 lat, głównie na zasadach franczyzy. Sieć posiada obecnie ponad 1200 lokalizacji w 25 państwach. W Polsce koncept funkcjonuje w ramach spółki  Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska sp. z o.o. Yogen Fruz jest światowym liderem w sprzedaży mrożonych jogurtów. Oprócz jogurtów o walorach dietetycznych z probiotykami oferuje także różnego rodzaju kawy.

– W 2011 roku otworzyliśmy nasze dwa pierwsze punkty w Polsce. Lokale w Warszawie w Galerii Mokotów oraz w CH Wola Park szybko spotkały się z zainteresowaniem klientów. Wówczas rozpoczęliśmy też proces rekrutacji franczyzobiorców. Mając ponad 25-letnie doświadczenie jako operator – franczyzobiorca i franczyzodawca – wiemy, jak pomóc naszym partnerom z powodzeniem rozpocząć swoją działalność i jak wspierać ich przez kolejne lata. Mamy odpowiednich ludzi i systemy niezbędne do wsparcia potrzeb biznesowych franczyzobiorców – mówi Iwona Czugajewicz, reprezentująca  Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska sp. z o.o.

Docelowo firma chce otworzyć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju. Potencjalnym franczyzobiorcom udostępnia kompleksowy prospekt informacyjny, który pozwoli na ocenę firmy jako przyszłego fraczyzodawcy, ułatwi zapoznanie się z zasadami na jakich opiera się system i kalkulację korzyści z przystąpienia do sieci.

– Różnorodność oferowanych przez nas konceptów minimalizuje ograniczenia związane z wielkością i rozmiarami galerii handlowej na terenie której może znajdować się placówka działająca pod szyldem marki – dodaje Czugajewicz.

Produkty Yogen Früz targetowane są głównie do młodych i w średnim wieku kobiet dbających o zdrowie oraz o sylwetkę. Grupą odbiorczą są również dzieci. 70 proc. klientów produktów Yogen Fruz stanowią kobiety, ale z oferty korzystają też panowie, głównie ci dbający o swoją sylwetkę i zdrowy styl życia.

Lokale handlowe marki są prowadzone w trzech formatach: wyspy handlowej, lokalu w strefie food – court bez własnej strefy konsumpcyjnej oraz lokalu o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną.

W każdym formacie klient ma możliwość samodzielnej kompozycji smaku (miksowanie jogurtów z owocami mrożonymi bądź innymi dodatkami) i wagi jogurtu.