Norco: sklep Duka w nowej aranżacji Kitchen Life

Salon Duka w aranżacji Kitchen Life

Salon Duka w aranżacji Kitchen Life

Firma Norco wykonała w warszawskich Złotych Tarasach modernizację salon Duka. Jest to już czwarty sklep tej firmy w koncepcie Kitchen Life. Salony w tej aranżacji  mają być wizytówką sklepów marki w całej Polsce. Salon Duka w wersji Kitchen Lifema obniżony system regałów, aby klienci swobodnie mogli sięgnąć po dowolny produkt.

– Wykonaliśmy kompletne wyposażenie meblowe tego sklepu bazując na  stali malowanej proszkowo i wytrzymałej płycie MDF – mówi  Rafał Maciejczuk, sales manager w Norco.

– To całkowicie nowy koncept wyposażenia. Naszym zadaniem było dostosować go do namacalnego produktu, który nie mógł być przeciętny. Zadbaliśmy o najmniejszy detal tego projektu. To przecież szczegóły tworzą całość i dają zadawalający efekt końcowy. Od początku pracy przy tej realizacji wiedzieliśmy, że projekt będzie bardzo wymagający. A niedopracowane elementy wykonawcze mógłby spowodować, że całość nie wyglądałaby tak estetycznie i czysto w swoim przekazie. Dlatego nacisk położyliśmy nie tylko na jakość wykonania ale także na aptekarski montaż poszczególnych mebli. Wszystkie elementy są precyzyjnie wykończone i dopasowane. Prosta forma mebli po ułożeniu ich w całość daje wyrazisty efekt. Dopilnowaliśmy, aby funkcjonalność wykonanych elementów była zgodna z koncepcją klienta. Ponadto przy tej realizacji duże znaczenie miała mobilność aranżacji ekspozycji. Zastosowaliśmy bardzo wytrzymałe materiały i rozwiązania, dzięki którym będą możliwe oczekiwane zmiany, przy zachowaniu efektu lekkości i oryginalności – dodaje Rafał Maciejczuk

– Duka, w swoim nowym pomyśle, przy ekspozycji półkowej, wykorzystała dodatkowe oświetlenie LED, przez co udało się zaakcentować asortyment produktów ze szkła. Oświetlenie to charakteryzuje się długą żywotnością i energooszczędnością – mówi Jacek Kacpura, operations director w Norco.

– Oświetlenie LED stwarza dziś ogromne możliwości w kształtowaniu przestrzeni. Dzięki niewielkim rozmiarom ma bardzo szerokie zastosowanie i doskonale sprawdza się jako element dekoracyjny przestrzeni. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zrealizowane przez nas wnętrze precyzyjnie oddało założenia projektowe i umożliwiło komfort zakupów klientom – podsumował prace dla Duka Rafał Maciejczuk.

Norco od ponad 25 lat z dostarcza usługi obejmujące całościowe wyposażenie powierzchni handlowych. Firma wywodzi się z Norwegii. Norco kładzie szczególny nacisk na dobry design oraz efektywne i adekwatne do potrzeb rozwiązania. Dzięki szerokiemu portfolio mebli, elementów dodatkowych, materiałów wykończeniowych, oraz doświadczeniu w aranżowaniu nowoczesnych przestrzeni, firma tworzy pełne rozwiązania, od projektu do finalnej realizacji. Wykonuje wszystkie prace montażowe i instalacyjne. W ofercie posiada również oświetlenie oraz urządzenia zabezpieczające przed kradzieżą. Na długiej liście klientów znajdują się między innymi: Bergson, Vertus, Doramafi, Alpinus, Logic, C+3, Venezia, Hello Kitty, Scotch&Soda, Exe, DUKA, Mondo, Prestige, Recman, Relay, Moodo, Gangster Unit, Alpine Pro, Tup-tup, Dziecko, Cartoon Planet, Fashion Service, Inmedio, GLM, Hi-Mountain, Horyzont, Madonna, Merlin, 1 minute i wielu innych.
Produkowane przez Norco wyroby możemy zobaczyć w polskich sklepach oraz na rynkach takich jak Niemcy, Szwecja, Dania, Norwegia, Rosja, Estonia, Czechy, Węgry, Słowacja, Litwa.
 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016