Poznańska Galeria Malta

W poznańskiej Galerii Malta otwarto cztery nowe stoiska handlowe. Każde z nich zajmuje od 10 do 12 mkw. powierzchni. W maju 2012 w centrum handlowym otwarto stoisko marki Aromanti oferującej m.in. fiolki z zapachami do wnętrz.

Kolejne stoisko w galerii zajęła marka Made 4 Hand oferująca biżuterię i  zegarki takich marek jak: Ice Watch, Triwa i Ike Milano, stoisko z kosmetykami polskiej marki Paese oraz stoisko Gratka.pl – jednego z największych serwisów ogłoszeniowych w Polsce.

Poznańska Galeria Malta jest największym centrum handlowo-rozrywkowym w zachodniej Polsce. Jej całkowita powierzchnia to 162 tys. mkw., a 54 tys. mkw. to przestrzeń handlowa. W Galerii mieści się 167 sklepów i punktów usługowych, sala zabaw dla dzieci, klub fitness oraz Multikino. Jest tam też strefa gastronomiczna.  Wśród głównych najemców są m.in. takie marki jak TK Maxx ( ok. 4, 5 tys. mkw.), Media Expert ( ponad 3 tys. mkw.), Inditex (ponad 2, 9 tys. mkw.), C&A ( ok. 2, 7 tys. mkw.) oraz Marks&Spencer ( 2,6 tys. mkw.).

W Polsce Neinver obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas ponad 158 tys. mkw. powierzchni handlowej. W portfolio firmy oprócz poznańskiej Galerii Malta znajdują się centra outlet: Factory Warszawa, Factory Wrocław, Factory Poznań, Factory Kraków, parki handlowe Futura we Wrocławiu i Krakowie.