Wnętrze salonu marki Olsen

Firma Etos SA, właściciel marek Diverse, Iridium i CLTN, w połowie maja 2012 roku, uruchomiła drugi sklep w formacie Diverse Multibrand. Sklep powstał w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu, jego powierzchnia to ponad 500 mkw. 

W maju 2012 sieć powiększyła się również o dwa inne sklepy. 16 maja 2012 roku miało miejsce otwarcie nowego salonu o powierzchni 188 mkw. w Galerii Korona Kielce, Natomiast 12 maja do sieci dołączył sklep w Sokołowie Podlaskim. Spółka na 2012 rok zaplanowała łącznie otwarcie 14 nowych sklepów.

Multibrandowy sklepy sieci  podobnie jak mniejsze, monobrandowe funkcjonują pod szyldem Diverse. Marki należące do Etos SA. zajmują w nim ok. 60 proc. powierzchni sprzedaży. Pozostałą część oferty sklepu stanowią produkty europejskich marek.

– Diverse Multibrand Store to miejsce idealne dla osób preferujących modny styl życia, lubiących być zawsze właściwie ubranym i ceniących sobie profesjonalną obsługę  – podkreśla Norbert Miętki, reprezentujący spółkę.

Sklepy multibrandowych marki Diverse, o powierzchni 500-700 mkw., maja być otwierane w galeriach handlowych w największych miastach w Polsce. Ich formuła, jak podkreślają właściciele marki, będzie nadal  uatrakcyjniana. Spółka Etos posiada w Polsce ok. 160 salonow marki Diverse. Sprzedawana jest w nich odzież dla młodych kobiet i mężczyzn.