Salon Diverse

W pierwszej połowie 2012 roku sieć sklepów Wójcik, należąca do Wójcik Fashion Group, powiększyła się o sześć placówek. Nowe salony powstały w Bochni, Ostrołęce, Legionowie, Gorzowie Wielkopolskim (Nova Park) oraz w Oławie (Galeria Oławska). Firma również uruchomiła pierwszy salon w Austrii.

-Marka Wójcik w ostatnim okresie cieszy się wzmożonym zainteresowaniem franczyzobiorców oraz samych klientów – powiedział Marek Szostak, członek zarządu spółki ds. rozwoju oraz dyrektor ds. marketingu Wójcik Fashion sp. z o.o. – Jest to niewątpliwie zasługa silnej marki i naszej szerokiej oferty produktowej, która stale rozbudowujemy. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomić kilka placówek w największych galeriach handlowych w Polsce – dodalł Marek Szostak.

Spółka w ciągu kilku lat zamierza rozwinąć sieć do 100 salonów. Salony marki Wójcik otwiera salony o powierzchni 80-90 mkw. Obecnie sklepy firmy znajdują się m.in. w CH Sfera w Bielsku Białej czy kieleckiej Galerii Echo.

Firma Wójcik Fashion Group  sp. z o.o. powstała w 1987 roku. Do firmy należą  trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich jest liderem na rynku ubrań dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to znak ubrań w stylu young casual dla młodych ludzi w wieku 7-14 lat. Ceremony oferuje ekskluzywne ubranka dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia. Obecnie pod szyldem Wójcik działa 60 placówek, z czego 50 to sklepy firmowe, 10 franczyzowe. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma prowadzi również sklep internetowy w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.