Atrium Koszalin

W 2012 roku sieć supermarketów Piotr i Paweł powiększy się o 10 nowych lokalizacji. Markety mają być otwierane głównie w galeriach handlowych. W maju sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomiła trzy nowe sklepy w galeriach handlowych. Wcześniej powstały delikatesy  w Kielach i Brwinowie, a  24 maja 2012 roku otwarto supermarket o powierzchni ok. 2 tys. mkw. w galerii Sky Tower we Wrocławiu.

Supermarket Piotr i Paweł  Galerii Korona w Kielcach ma  powierzchnię ok. 1,9 tys. mkw. zaś w Galerii Brwinów w Brwinowie 1,5 tys. mkw.

Pierwszy sklep sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś oraz jej synów Piotra i Pawła. Natomiast pierwsze umowy na zasadach franczyzy podpisano w 2000 roku, wtedy też stworzono Centrum Logistycznego w Sadach koło Poznania. Obecnie sieć ma 86 sklepy w całym kraju.

Średnia powierzchnia sprzedażowa supermarketów Piotr i Paweł wynosi 1100 mkw., a asortyment sięga 30 tys. pozycji. Od 2003 roku prowadzona jest również sprzedaż internetowa (obecnie funkcjonuje ona w 10 miastach). Sieć należy do Piotr i Paweł SA z siedzibą w Poznaniu. W 2011 roku obroty spółki sięgnęły 1,7 mld zł (wzrost o około 7 proc. w porównaniu z 2010 rokiem).