Skok na Sok: plany otwarcia juice barów w centrach handlowych

dr Kurt-Georg Herzog, elbfonds Development

dr Kurt-Georg Herzog, elbfonds Development

Sieć juice barów Skok na Sok planuje w 2012 roku otworzyć kilka nowych punktów w warszawskich centrach handlowych. Będą to pierwsze w tym roku punkty sprzedaży. W 2011 roku firma Skok na Sok SA, do której należy sieć otworzyła dwa bary w Warszawie w Centrum Handlowym Arkadia oraz na Nowym Świecie.

Firma posiada łącznie pięć punktów sprzedaży. Wszystkie znajdują się w stolicy. Soki produkowane przez markę można kupić m.in. w CH Blue City i CH Targówek. Firma posiada bary w formie stacjonarnej oraz wysp o powierzchniach od 30 do 80 mkw powierzchni. Według przedstawicieli marki punkty sprzedaży w innych miastach kraju mogą być otwierane w kolejnych latach.

Sieć juice barów Skok na Sok powstała w 2009 roku. W ciągu roku firma Skok na Sok SA otworzyła dwa punkty sprzedaży. Trzeci otwarto w 2010 roku. Marka oferuje klientom świeżo wyciskane soki, soki z musli oraz koktajle. Jej właściciele planują szybki rozwój na terenie Warszawy, koncentrując się głównie na największych centrach handlowych.  

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016