Centro: otwarcie 22. sklepu w galerii handlowej

Park Handlowy Matarnia w Gdańsku

Park Handlowy Matarnia w Gdańsku

Centro, to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych. 26 maja 2012 roku otworzyła swój nowy sklep w centrum handlowym Szperk w Gdyni. Salon o powierzchni 324 mkw. jest 22. punktem sieci w Polsce. Również w tym samym dniu w Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie odświeżonego sklepu Centro w Blue City (pow. 320 mkw.) – zmieniono nieco layout całego punktu, wstawiono specjalne monitory, na których wyświetlane są informacje na temat nowych promocji i marki Centro.

Pod koniec 2011 roku działało 10 sklepów sieci Centro na terenie kraju. Obecnie jest ich 22. W czerwcu 2012 planowane jest otwarcie kolejnych 10 lokali. W perspektywie najbliższych 2-3 lat Centro chce mieć swoje sklepy we wszystkich miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy. Sieć Centro posiada na świecie 900 salonów sprzedaży.

Centro to międzynarodowa sieć salonów z obuwiem i akcesoriami, w Polsce należąca do C-Trade. sp. z o.o. Marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Nad ich wnętrzem pracowały brytyjski FITCH, niemiecki Grushwitz oraz Direct Design. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok wybranego modelu.
 

Reklama

Galeria Jurajska