Rank Progress: postępuje komercjalizacja obiektu w Chojnicach

Współpraca BOIG z Grupą LPP

Współpraca BOIG z Grupą LPP

Zarząd spółki Rank Progress SA, który planuje budowę centrum handlowego Brama Pomorza, poinformował, że obecnie jest na etapie wyboru generalnego wykonawcy i prowadzenia procesu komercjalizacji.

Zgodnie z przyjętym harmonogramem, prowadzone są prace przygotowawcze do rozpoczęcia robót budowlanych. Opracowana jest i zatwierdzona koncepcja układu drogowego wokół obiektu. Inwestor poinformował, że proces komercjalizacji Bramy Pomorza przebiega bardzo pomyślnie – obiekt, jak podkreśla inwestor, cieszy się dużym zainteresowaniem potencjalnych najemców i podpisywane są kolejne umowy.

– Biorąc pod uwagę duże zainteresowanie ze strony najemców i przeprowadzone przez nas analizy rynku, jestem przekonany, że Brama Pomorza powtórzy sukces sprzedanej przez nas Galerii Twierdza w Kłodzku, która stała się największym centrum handlowym w regionie. Projekt w Chojnicach ma ogromny potencjał, aby z nawiązką powtórzyć to osiągnięcie – mówi Jan Mroczka, prezes zarządu Rank Progress SA.

Spółka rozważa w tej chwili budowę kina w pierwszym lub drugim etapie realizacji inwestycji. Wielkość multipleksu Cinema3D uzależniona jest od kończących się ostatecznych rozmów z operatorem spożywczym i powierzchni hipermarketu spożywczego.

Inwestycja w Chojnicach to jeden z najbardziej zaawansowanych projektów planowanych przez Rank Progress. Firma inwestuje także w Grudziądzu, Miejscu Piastowym koło Krosna oraz Kielcach i Duchnowie.

Brama Pomorza to obiekt, który w pierwszym etapie zakłada powstanie marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej. Drugi etap zakłada budowę retail parku. Łącznie całe centrum ma mieć ok. 36,8 tys. mkw. powierzchni i parking na 1300 miejsc. Powierzchnia handlowa obiektu ma wynieść 33,5 tys. mkw.

Oddanie inwestycji do użytku planowane jest w czwartym kwartale 2013 r.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016