Blue City: szersza oferta handlowa

Restauracaj McDonald’s

Restauracaj McDonald’s

Warszawskie Centrum Handlowe Blue City wzbogaciło swoją ofertę o dwóch nowych najemców. Od kilku dni działa nowy salon marki Militaria.pl. Firma zajmuje się sprzedażą wiatrówek, akcesoriów strzeleckich oraz akcesoriów do samoobrony. Jest to drugi salon pod szyldem Militaria.pl w galerii handlowej. Pierwszy został otwarty w Starym Browarze w Poznaniu. Sklep w warszawskiej galerii zajmuje 90 mkw. i znajduje się na poziomie -1.

– W nowym punkcie klienci znajdą trzy tysiące produktów takich jak: wiatrówki, łuki, airsoft, paintball, lornetki, latarki i noże – mówi Pawel Juraszek, specjalista ds. marketingu marki Militaria.pl. – W sklepie można znaleźć inspiracje na męskie prezenty. Z kolei ci, którzy cenią sobie pewność i bezpieczeństwo, odnajdą wiele przydatnych akcesoriów do samoobrony. Całość dopełni szeroka oferta odzieży technicznej, militarnej oraz akcesoriów turystycznych i survivalowych.

W pierwszych dniach czerwca 2012 roku w Blue City zostanie otwarty także salon fryzjersko-kosmetyczny Marco Aldany. Marką w Polsce zarządza Mafripel sp. z o.o. W maju 2011 roku otwarte zostały dwa pierwsze salony w Polsce – w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy i przy ulicy Marszałkowskiej 64. Trzeci salon, który znajduje się przy placu Unii Lubelskiej 1, rozpoczął działalność w lipcu 2011 roku. Do końca 2014 roku planowane jest otwarcie 40 salonów marki, nie tylko w Warszawie, ale także w innych dużych miastach kraju.

Marco Aldany jest największą siecią salonów fryzjersko-kosmetycznych w Hiszpanii. Na świecie istnieje ponad 400 firmowych salonów. Marka powstała w 1997 roku jako mała firma rodzinna. Sama nazwa pochodzi od imion braci założycieli: Marcos, Alejdandro i Daniel.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016