JPG: rozważamy otwarcie butiku Melissa w innym mieście

Wizualizacja Centrum Handlowego Kowale

Wizualizacja Centrum Handlowego Kowale

W warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy otwarto pierwszy punkt sprzedaży obuwia popularnej marki Melissa w Polsce. Punkt działa w formie tak zwanego pop up shopu, czyli sklepu tymczasowego. Będzie on funkcjonował w warszawskim centrum tylko do września 2012 roku.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl, prawdopodobnie pop up shop zostanie otwarty ponownie wiosną 2013 roku w innym centrum handlowym. Przedstawiciele firmy JPG sp. z o.o., która zajmuje się sprzedażą marki w Polsce nie chcą ujawnić czy punkt sprzedaży dalej będzie w Warszawie, bo brane pod uwagę są także inne miasta. Firma nie chce zdradzić jakie. Spółka nie mówi nic o otwarciach kolejnych punktów sprzedaży Melissa w 2012 roku.

Pop up shop jest jedynym sklepem stacjonarnym w kraju poświęconym w całości marce Melissa. Produkty producenta syntetycznego ekskluzywnego obuwia można jednak zamówić także za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do spółki JPG.

Melissa to kultowa firma z Brazylii należąca do Ilhabela Inc. Buty z pachnącej gumy stały się modową ikoną. W ciągu ostatnich 25 lat wyprodukowano ponad 50 milionów par, z czego 20 milionów zostało eksportowane do 80 krajów. Obuwie tworzone jest z wykorzystaniem nowatorskich technologii z unikalnego tworzywa Mel-flex, które sprawia, że buty dopasowują się do kształtu stopy. Firma może pochwalić się współpracą z takimi osobistościami świata mody jak Jean Paul Gaultier, Alexandre Herchcovitch, Karim Rashid, projektantami Fernando i Humberto Campana czy Judy Blade, która należy do zespołu projektantów Louisa Vuittona oraz Vivienne Westwood. 
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016