City Sport: nowy koncept sklepów w centrach handlowych

Wizualizacja dworca PKP i Galerii Katowickiej

Wizualizacja dworca PKP i Galerii Katowickiej

W Centrum Handlowym Janki 10 czerwca 2012 roku zostanie otwarty pierwszy salon City Sport Life Style – nowy koncept City Sport, który firma planuje rozwijać na polskim rynku. City Sport Life Style został zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom coraz bardziej konkurencyjnego rynku towarów sportowych.

– Bacznie obserwując zmieniający się rynek, właściciele firmy zidentyfikowali zwiększający się popyt klientów na produkty z otoczenia sportu, które wykorzystywane są na co dzień. Wielu markowych producentów towarów sportowych poszerza z roku na rok linie produktowe typu fashion-casual, które zdobywają coraz większą popularność klientów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Mirosław Bugaj, przedstawiciel marki City Sport. – Koncept City Sport Life Style wychodzi naprzeciw poszukującym linii casualowych takich producentów jak: Adidas Orginals, Nike Sportstyle, Reebok Classics, Puma, Converse, Cat, Lacoste, Merrell, grupując je w jednym sklepie o jednolitym i klarownym systemie meblowym.

Firma City Sport sp. z o.o. istnieje od 1995 roku z inicjatywy kilku wspólników. Aktualnie City Sport operuje na rynku poprzez sieć sklepów sprzedających szeroką gamę markowych towarów sportowych. Firma posiada 34 sklepy na terenie całej Polski, o wielu formatach. Najpopularniejszym, sprawdzonym typem sklepu jest multibrand o powierzchni 250-400 mkw., w ofercie którego znajdują się takie marki jak: Adidas, Reebok, Nike, Puma, Merrell, Caterpillar, Converse, Lacoste, New Balance i inne. W tym roku firma otworzyła już 5 nowych sklepów w: Ostrowie Wielkopolskim w Galerii Ostrovia, Ostrowcu Świętokrzyskim w Galerii Ostrowiec, Zielonej Górze w Focus Mall, Gorzowie Wielkopolskim w Galerii NoVa Park i Warszawie w Złotych Tarasach.
 

Reklama

Galeria Jurajska