Batory Giżycko: komercjalizacja na poziomie 96 proc.

Wizualizacja galerii w Ostrołęce

Wizualizacja galerii w Ostrołęce

Ofertę Galerii Batory, inwestycji należącej do spółki Pomorze Inwestment,  tworzą takie marki jak:  POLOmarket, MediaExpert – sieć sklepów oferujących produkty RTV, AGD oraz Multimedia, supermarket drogeryjny Rossmann, multibrandowy salon z obuwiem i akcesoriami CCC, Apteka Dyżurna, kwiaciarnia Kwiatoteka, Cukiernia u Adama, salonik prasowy Kolporter – Top Press, Textilmarket, autoryzowana sieć sprzedaży sieci komórkowej T-mobile oraz  firmy, które dołączyły do grona najemców w ciągu ostatnich kilku tygodni: Martes Sport, Onyks biżuteria i galanteria oraz Księgarnia Odeon.

Obecnie obiekt jest w większości skomercjalziowany. Pozostało zaledwie kilka procent powierzchni przeznaczonej pod wynajem. Za komercjalizację Galerii Batory odpowiada Anna Głodowska, menedżer ds. najmu w firmie Pomorze Inwestment Sp. z o.o. – Na dzień dzisiejszy Galeria Batory jest skomercjalizowana w 96 proc., pozostały nam już tylko dwa ostatnie lokale o wielkości  51 i 56 mkw. – informuje Anna Głodowska.

Galeria zlokalizowana jest w centrum miasta Giżycka przy ulicy Warszawskiej 2. Powierzchni GLA obiektu to trzy tys. mkw. Parking naziemny przy Galerii ma 50 miejsc parkingowych. Na trzech różnych poziomach znajdzie się około piętnastu najemców. Otwarcie galerii w czerwcu 2012 roku.

Galeria Batory w Giżycku jest trzecim obiektem handlowo – usługowym znajdującym się w portfelu grupy kapitałowej Pomorze Inwestment, która działa na rynku nieruchomości od 2004 roku. W skład grupy wchodzą także Centrum Handlowe Batory SA – właściciel Centrum Handlowego Batory w Gdyni oraz Batory Development sp. z o.o. – właściciel Parku Handlowego Batory w Bydgoszczy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016