Badura: stawiamy na duże centra handlowe

Wizualizacja Galerii Batory w Giżycku

Wizualizacja Galerii Batory w Giżycku

Spółka Badur SA, która produkuje i sprzedaje obuwie obecnie posiada 26 salonów w galeriach handlowych na terenie kraju. – W ciągu kilku lat zamierzamy rozszerzyć sieć do 55 sklepów – powiedział redakcji Retailnet.pl Rafał Nowak, dyrektor handlowy ds. rozwoju Badura SA.

– Ostatnio uruchomiliśmy salon w Galerii Korona Kielce (pow. 65 mkw.), a kolejny zostanie otwarty w City Center Rzeszów o powierzchni 80 mkw. Cały czas prowadzimy rozmowy z właścicielami prestiżowych galerii handlowych. Na przyklad w Warszawie jesteśmy zainteresowani uruchomieniem naszych sklepów w CH Arkadia i w Galerii Mokotów. Również prowadzimy rozmowy ze spółką ECE Projektmanagement – dodał Rafał Nowak.

Spółka Badura SA powstała w 1982 roku i zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia. Wyroby spółki są sprzedawane zarówno w kraju jak i za granicą. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 26 salonów własnych. Produkty marki Badura można także kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego, który funkcjonuje od 2011 roku. Spółka przede wszystkim otwiera salony w galeriach i centrach handlowych, a także przy głównych ulicach. Preferowana powierzchnia dla sklepów marki Badura to 80-100 mkw.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016