LPP: wzrost przychodów o 36 proc. w maju 2012

Hipermarket Real

Hipermarket Real

Spółka odzieżowa LPP SA poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP wyniosły około 248 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2011 roku o ok. 36 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży przekroczyła 60 proc. i była niższa od zrealizowanej w maju roku poprzedniego o około dwa punkty procentowe.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2012 roku wyniosła około 1.152 mln zł. Przychody te były wyższe o 30 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka LPP  to firma zajmująca się m.in. sprzedażą odzieży. Posiada cztery sieci sklepów: Reserved, Cropp, House oraz Mohito.  Większość lokali należących do LPP jest usytuowana w centrach i galeriach handlowych w kraju i za granicą.

LPP planuje w 2012 roku rozwój sieci nie tylko w Polsce, ale także na rynkach wschodnich, przede wszystkim w Rosji i na Ukrainie. Przypomnijmy,  powierzchnia sieci sklepów należących do firmy wzrosła w I kwartale o 10,7 tys. mkw. Na koniec pierwszego kwartału 2012 roku,  LPP dysponowała 918 sklepami o łącznej powierzchni 354,2 tys. mkw.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016