Stenders: plany odświeżenia sieci butików

sklep sieci Vistula

sklep sieci Vistula

– W tym roku nasze działania skoncentrowane są na istniejących już sklepach firmowych Stenders na terenie galerii handlowych w największych miastach Polski – mówi Ewa Wolańska, country manager Stenders Europe sp. z o.o. – Obecnie posiadamy siedem sklepów własnych: trzy w Warszawie oraz po jednym w Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz Łodzi. Nasz cel w najbliższych miesiącach to odświeżenie wizerunku marki Stenders – zarówno na poziomie komunikacji produktowej, jak i w samych butikach – dodała Ewa Wolańska.

Firma Stenders została założona na Łotwie 28 września 2001 roku. Stenders produkuje i sprzedaje kosmetyki do kąpieli i ciała. Produkty wyrabiane są ręcznie przy użyciu naturalnych składników. Na początku Stenders posiadała jeden butik w centrum Rygi, wraz ze wzrastającym popytem firma rozpoczęła ekspansję.

W Polsce marka funkcjonuje od 2003 roku  i posiada 8 butików w tym 7 własnych i 1 franczyzowy. Wszystkie zlokalizowane są w centrach handlowych m.in. w CH Arkadia, Złotych Tarasach, Galerii Mokotów, Silesia City Center, Galerii Łódzkiej, Stary Browar, Galerii Krakowskiej oraz w CHU Turzyn w Szczecinie. Średnia powierzchnia otwieranych salonów wynosi 30 mkw.

Produkty Stenders można kupić także w firmowym sklepie internetowym www.stenders-cosmetics.pl

Od początku 2009 roku firma posiada ponad 190 sklepów na całym świecie ( Szwecja, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Rosja, Luksemburg, Chiny i Japonia). Już wkrótce nowe sklepy Stenders będą w Dani i Słowenii.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016