Carrefour: 400 sklepów franczyzowych do końca 2012 roku

Salon CCC

Salon CCC

Spółka Carrefour Polska zapewnie, że zgodnie ze swą strategią rozwoju, systematycznie zamierza powiększać sieć sklepów swej marki. W 2012 roku firma koncentruje się na rozwoju franczyzy, która jest głównym kierunkiem rozwoju w Polsce. Spółka poinformowała redakcje Retailnet.pl, że na koniec 2012 roku sieć Carrefour będzie liczyła powyżej 400 sklepów franczyzowych.

Sieć sklepów Carrefour Express rozwijana jest na terenie Polski, zarówno w miastach jak i na terenach wiejskich. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 220 sklepów tej marki. W tym formacie działają tylko placówki franczyzowe. Należą do niego placówki Carrefour Express (zielone logo, powierzchnia od 100 mkw. do 500 mkw. z działem sprzedaży tradycyjnej) oraz sklepy Carrefour Express convenience (pomarańczowe logo). Placówki Carrefour Express convenience to punkty, które mają powierzchnię mniejszą niż 100 mkw. i typowo miejski format, oferujący usługi dodatkowe.

Oba rozdaje sklepów mogą być otwierane zarówno w centrach handlowych, jak i galeriach kompaktowych.

Firma Carrefour Polska należy w 100 proc. do francuskiej Grupy Carrefour. Od momentu założenia w 1959 r., firma Carrefour otworzyła w 32 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej ponad 9500 sklepów, w których zatrudnia ok. 471 tys. pracowników. 

Międzynarodowa sieć marketów Carrefour w pierwszym kwartale 2012 roku osiągnęła w Polsce poziom sprzedaży bliski 0,5 mld euro.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016