Gino Rossi SA: wzrost przychodów w maju 2012

Nowa marka zamiast Wayne's Coffee

Nowa marka zamiast Wayne's Coffee

Zarząd Gino Rossi SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi w okresie styczeń-maj 2012 roku przekroczyły 82 mln zł i są wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2011 roku o 14 proc.   

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi wyniosły w maju 2012 roku ponad 16 mln zł i są wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego o prawie 21 proc.
Sprzedaż spółki Gino Rossi w okresie od stycznia do maja 2012 roku wyniosła ponad 42 mln zł i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń-maj 2011 o 9 proc. Sprzedaż spółki Simple wyniosła 40,5 mln zł. i była wyższa od osiągniętej rok wcześniej o 22 proc.

Sprzedaż spółki Gino Rossi w maju 2012 wyniosła prawie 7 mln zł i była wyższa od osiągniętej w maju 2011r. o 14 proc. Sprzedaż spółki Simple wyniosła w maju 2012r. niemal 10 mln zł. i była wyższa od osiągniętej w maju 2011 r. o 21 proc.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych marek na polskim rynku w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje kilkadziesiąt sklepów firmowych w Polsce i za granicą oraz kilka sklepów outletowych. W ofercie Gino Rossi znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie oraz akcesoria.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016