Echo Investment: nowi najemcy Pasażu Grunwaldzkiego

Wizualizacja Dekady Olsztyn

Wizualizacja Dekady Olsztyn

We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim zostanie otwarty sklep Mohito, sieci należącej do firmy LPP. Sprzedajacy odzież damską salon tej marki, zajmie powierzchnię 300 mkw. Swoje miejsce zmieni salon Calzedona. Sklep przenosi się do innego lokalu, a jego dotychczasowe miejsce zajmie butik Mohito.

W Pasażu Grunwaldzkim lokal na sklep wynajął też  właściciel marki Carpisa, sieci sprzedającej włoskie torebki. Carpisa to marka należąca do Kuvera S.p.A, tworząca  sieć franczyzową składającą się z 500 sklepów we Włoszech i około 35 w innych krajach. Powierzchnia sklepu Carpisa w Pasażu Grunwaldzkim wynosi około 120 mkw. Termin jego otwarcia zaplanowano na 20 czerwca 2012 roku.

Pierwszego czerwca w Pasażu Grunwaldzkim otwarto salon Pepco, należący do sieci samoobsługowych sklepów dyskontowych oferujących artykuły odzieżowe i przemysłowe codziennego użytku. Powierzchnia sklepu zajmuje blisko 350 mkw.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu został otwarty w 2007 roku. Na czterech kondygnacjach Pasażu znajduje się ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących znane marki polskie i zagraniczne. Dla wszystkich zmotoryzowanych przygotowano 1400 miejsc parkingowych. Centrum handlowe posiada 130 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 50 tys. mkw. GLA. Inwestorem Pasażu Grunwaldzkiego jest Echo Investment SA.  

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016