Invest PBB: plany otwarcia tradycyjnych sklepów sieci answear.com

Wizualizacja galerii Zielona Przystań

Wizualizacja galerii Zielona Przystań

Właściciele multibrandowego sklepu internetowego Answear.com poszukują kapitału do dalszego rozwoju e-sklepu. – Na razie koncentrujemy się na rozwoju organicznym Answear.com, który finansujemy ze środków własnych. Aktualnie nie poszukujemy aktywnie kapitału na zewnątrz, choć prawdą jest że zgłaszano się do nas z różnymi propozycjami. Może kiedyś skorzystamy z jakiejś opcji dalszego finansowania, ale nie chcemy w tej chwili na ten temat rozmawiać, a na pewno nie w sposób publiczny – mówi Krzysztof Bajołek, Invest PBB sp. z o.o, sp.K-A.

Sklep internetowy Answear.com powstał w grudniu 2010 roku. Jego właścicielem jest spółka Invest PBB. Answear.com to najwieksza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Firmę charakteryzuje przede wszystkim profesjonalny visual merchandising oparty na serii zdjęć packshotowych, gotowych stylizacjach prezentowanych na modelkach i modelach, autorskie filmy z wybiegu oraz szczegółowe opisy produktów.

Od 2011 roku sklep internetowy uzupełniły  dwa tradycyjne salony w centrach handlowych. Pierwszy, w nowej części galerii Echo w Kielcach. Kolejny  w Starym Browarze w Poznaniu. Oba zajmują około 1 tys. mkw. powierzchni. Firma nie zamierza poprzestać tylko dwóch sklepach i ma w planach otwarcie kolejnych sklepów o podobnej powierzchni. 

Answear.com to pierwsza w Polsce sieć sklepów multibrand oferująca bardzo szeroki wybór wyrobów znanych marek. W jej ofercie można znaleźć produkty aż 150 firm z całego świata, w tym wiele niedostępnych do tej pory w Polsce.

 

Reklama

Galeria Jurajska