Komex SA: stawiamy na rozwój salonów franczyzowych marki 5.10.15

Marek Czupryna, prezes Komex SA

Marek Czupryna, prezes Komex SA

Spółka Komex właściciel marki 5.10.15., zapowiada w najbliższych latach systematyczny rozwój sieci sprzedaży, głównie we współpracy z franczyzobiorcami.  – Nieustannie testujemy nowe rozwiązania. Możemy sobie na to pozwolić, gdyż dysponujemy dużą siecią własnych sklepów– mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marek Czupryna, prezes firmy Komex SA.

– To naszym partnerom daje sygnał, że wchodzą w pewny biznes z silnym partnerem. Oczywiście franczyzobiorcy korzystają z naszego know-how, ale dajemy im też wsparcie marketingowe. Podjęcie pracy z nami daje pewien komfort – wiele problemów jest już rozwiązanych zanim naszemu potencjalnemu franczyzobiorcy przyjdzie się z nimi zmierzyć- podkreśla Marek Czupryna.

Wymagania, które spółka stawia przed potencjalnymi partnerami – franczyzobiorcami to m.in. lokal, który musi zyskać akceptację właścicela marki. – Analizujemy i doradzamy przy wyborze lokalizacji. Jeśli na przykład kwota czynszu jest za wysoka, to mówimy otwarcie, że nasz biznes w tym miejscu się nie opłaca – tłumaczy Marek Czupryna. – Czasem odmawiamy kandydatom, jeśli sami nie jesteśmy przekonani o powodzeniu ich biznesu w danej lokalizacji. Zawsze jednak staramy się razem z nimi znaleźć nową powierzchnię spełniającą wspólne oczekiwania. Szanujemy czas i pieniądze naszych partnerów. Ich biznes to też nasz biznes! – dodaje Czupryna.

Sieć sklepów partnerskich 5.10.15 intensywnie się rozwija. Obecnie stanowi 59 sklepów. Zarząd spółki poinformował, że w ciągu tego roku planuje otwierać 1-2 sklepy tygodniowo. Poszukuje nowych partnerów i lokalizacji w miastach od 15 tys. mieszkańców.

5.10.15. jest marką projektującą i sprzedającą ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 180 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym www.51015kids.eu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016