Witryna salonu Cropp

Do końca 2012 roku spółka LPP planuje otworzyć co najmniej 9 sklepów Cropp. Pod uwagę brane są obiekty handlowe w Mławie, Tczewie, Kluczborku, Zambrowie, Kędzierzynie-Koźle, Bełchatowie, Gliwicach, Łomży i Rzeszowie.

Od początku 2012 otwarto 13 salonów marki. Ubrania Cropp można kupić w 280 salonach na 11 europejskich rynkach. Średnia powierzchnia salonów to około 190 mkw. Salony Cropp znajdują się m.in. w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Galeriach Kazimierz i Krakowskiej w Krakowie, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Silesia City Center w Katowicach i wielu innych.

LPP umożliwia otwarcie salonów marki Cropp na zasadach franchisingu. Od osób chcących rozpocząć współpracę z firmą wymagany jest odpowiedni lokal mierzący 200 mkw. w mieście powyżej 20-50 tys. mieszkańców. Firma ze swojej strony zapewnia m.in. znak handlowy oraz know-how.

Cropp oferuje kolekcje dla młodych ludzi. Ubrania firmy wyróżnia żywa kolorystyka oraz zabawne nadruki. Cropp sprzedaje ubrania w ośmiu liniach. W czterech damskich i czterech
męskich. Do linii damskich należy: Chillin Energy, Chillin Fit, Chillin Lady Girl i Chillin Rebel. Dla mężczyzn przewidziano linie: Culture, Sport, Casual i Style.

Marka współpracuje także z licznymi partnerami, dzięki czemu w salonach tej marki można
kupić produkty takich firm jak Etnies, HD czy Rydel House. Cropp posiada też szeroką linię własnych butów, torebek, pasków i innych akcesoriów. Produkty marki dostępne są także za pośrednictwem Internetu w e-sklepie.

LPP SA to spółka zajmująca się produkcją odzieży. Firma posiada cztery sieci Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Flagową marką jest Reserved. Większość lokali należących do Grupy LPP jest usytuowana w centrach i galeriach handlowych w kraju i za granicą.