Salon Pepco

Sieć Pepco w maju 2012 roku oddala do użytku siedem nowych placówek. Ostatnie otwarcia miały miejsce m.in. w Brwinowie, Czarnkowie, Brzesku, Mońkach oraz w Rydułtowach. 1 czerwca spółka otworzyła także sklep w centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Jest to siódmy sklep sieci w tym mieście i 350. w Polsce. W ciągu kolejnego miesiąca, Pepco planuje otworzyć jeszcze 10 nowych sklepów – co oznacza, że na przełomie czerwca i lipca 2012 roku sieć będzie liczyć 360 sklepów.

Planowane w najbliższym czasie sa otwarcia sklepów w Chełmie, Warszawie, Wieluniu, Myślibórzu oraz Nowym Sączu. Część z tych salonów będzie znajdować się w centrach i galeriach handlowych, a część przy głównych ulicach handlowych danych miast.

Sklepy Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250-350 mkw. Placówki funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców.

Każdego roku planowanych jest ok. 70 nowych otwarć – nowe sklepy powstają obecnie zarówno w większych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą około 600 salonów zlokalizowanych m.in. w centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o. Pepco Poland jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor, jednej z największych kapitałowo firm w RPA.